Jak zdrowo si─Ö od┼╝ywia─ç nie maj─ůc wiele czasu na przygotowanie posi┼ék├│w Idealna dieta dla zapracowanych

Jak zdrowo si─Ö od┼╝ywia─ç nie maj─ůc wiele czasu na przygotowanie posi┼ék├│w? Idealna dieta dla zapracowanych

Ka┼╝dy z nas powinien zdrowo si─Ö od┼╝ywia─ç, wszak zbilansowana dieta wp┼éywa na prac─Ö ca┼éego organizmu. Jednak b─ůd┼║my szczerzy, wiele os├│b najcz─Ö┼Ťciej jada fast foody, co niestety nie jest ani smaczne, ani tym bardziej zdrowe. Dlatego dzi┼Ť przedstawimy Wam jak zdrowo si─Ö od┼╝ywia─ç nie maj─ůc wiele czasu na przygotowywanie posi┼ék├│w. Ju┼╝ teraz zdradzimy Wam, ┼╝e je┼╝eli jeste┼Ťcie beztalenciami kulinarnymi to najlepszym wyborem dla Was b─Ödzie fit catering.

Dieta = styl ┼╝ycia

s┼éoiki garnekZdrowo si─Ö od┼╝ywia─ç nale┼╝y ca┼éy czas, a nie tylko od okazji. Zatem dieta nie oznacza tylko odchudzania si─Ö, ale odnosi si─Ö do zdrowego stylu ┼╝ycia. Zasada jest prosta dobra dieta to oczywi┼Ťcie dieta zbilansowana, czyli bogata w sk┼éadniki od┼╝ywcze, witaminy, a tak┼╝e mikroelementy i makroelementy. Nale┼╝y wi─Öc spo┼╝ywa─ç wiele warzyw, owoc├│w, a tak┼╝e chude mi─Öso. Z kolei warto zrezygnowa─ç z jedzenia przetworzonego, podobnie jak z jedzenia fast food. Warto tak┼╝e ograniczy─ç spo┼╝ywanie bia┼éego cukru, a tak┼╝e nie pi─ç kolorowych napoj├│w gazowanych, podobnie jak alkoholu. Zdrowa dieta to tak┼╝e aktywny styl ┼╝ycia. A wi─Öc warto uprawia─ç jogging, czy je┼║dzi─ç na rowerze, a tak┼╝e chodzi─ç na d┼éugie spacery. O ile wprowadzenie aktywno┼Ťci nie jest takim problemem, gdy┼╝ wystarczy tylko np. doje┼╝d┼╝a─ç do pracy rowerem, a zamiast ogl─ůda─ç w weekend telewizje wyj┼Ť─ç na spacer, tak najwi─Ökszy problem mo┼╝e wynika─ç z braku czasu na gotowanie, ale i z tym mo┼╝na sobie poradzi─ç.

Sposób numer 1: wieczorne przygotowywanie posiłków

Ot├│┼╝ jedzenie sma┼╝one na g┼é─Öbokim oleju do lekkostrawnych nie nale┼╝y. Cz─Östo mo┼╝e bole─ç po nim brzuch, nie wspominaj─ůc ju┼╝, ┼╝e kilogram├│w przybywa w zastraszaj─ůcym tempie. Dlatego zdrowe i zbilansowane posi┼éki mo┼╝na przygotowywa─ç wieczorami, tak, aby mie─ç je na nast─Öpny dzie┼ä. Na obiad warto zrobi─ç zup─Ö krem, tutaj mo┼╝na skorzysta─ç z gotowych mieszanek, kt├│re wystarczy tylko ugotowa─ç i zblendowa─ç. Do tego chlebek orkiszowy i ju┼╝ masz zdrowy obiad. Z kolei zamiast przek─ůsek do pracy wystarczy wzi─ů─ç owoce, mo┼╝ecie dzie┼ä wcze┼Ťniej tak┼╝e je przygotowa─ç i pokroi─ç, ewentualnie doda─ç do nich chudy jogurt i macie drugie ┼Ťniadanie, b─ůd┼║ te┼╝ smaczny deser. Z kolei nast─Öpnego dnia mo┼╝ecie przyrz─ůdzi─ç ryb─Ö na parze, to tak┼╝e nie zajmie wiele czasu. Jednak pami─Ötajcie, aby do ryby nie dodawa─ç t┼éuszczu, a zamiast frytek sma┼╝onych na g┼é─Öbokim oleju mo┼╝ecie zrobi─ç frytki z batat├│w, ale pieczone w piekarniku.

Sposób numer 2: gotowanie na tydzień

warzywa na stoleNasza druga propozycja to po┼Ťwi─Öcenie kilku godzi w weekend na przygotowanie obiad├│w na ca┼éy dzie┼ä. Wystarczy tylko ugotowa─ç wi─Ökszy garnek zupy, a nast─Öpnie podzieli─ç jedzenie na porcje i zamrozi─ç. Podobnie rzecz mo┼╝e wygl─ůda─ç z drugim daniem. Ot├│┼╝ tutaj wystarczy udusi─ç wi─Ökszy kawa┼éek pieczeni z indyka, czy ciel─Öciny, b─ůd┼║ tez upiec kr├│lika w piekarniku. Nast─Öpnie poczeka─ç a┼╝ jedzenie ostygnie i podzieli─ç je na porcje. Do tego mo┼╝ecie doda─ç troch─Ö warzyw i macie bardzo smaczne i jednocze┼Ťnie zbilansowane posi┼éki na ca┼éy tydzie┼ä. Pami─Ötajcie, aby posi┼éki przygotowywa─ç w piekarniku, albo te┼╝ w parowarze, a nie na g┼é─Öbokim t┼éuszczu, unikajcie r├│wnie┼╝ t┼éuszczy utwardzanych.

Spos├│b numer 3: co┼Ť dla beztalenci kulinarnych

C├│┼╝ nie ka┼╝dy urodzi┼é si─Ö Jamie Olivier’em, a wi─Öc nie ka┼╝dy umie gotowa─ç. Dlatego je┼╝eli jeste┼Ť zwyczajnym beztalenciem kulinarnym, b─ůd┼║ te┼╝ nie masz poj─Öcia jak od┼╝ywia─ç si─Ö zdrowo to doskona┼éym wyborem b─Ödzie w tym przypadku fit catering. Macie w nim szeroki wyb├│r menu. Mo┼╝ecie zdecydowa─ç si─Ö na diet─Ö standard, a tak┼╝e diet─Ö wegetaria┼äsk─ů, czy te┼╝ diet─ů standard, ale bez ryb, a nawet diet─Ö gluten free. Kolejn─ů zalet─ů takiego rozwi─ůzania jest to, ┼╝e posi┼éki s─ů r├│┼╝norodne i zbilansowane, zatem nie musicie obawia─ç si─Ö niedobor├│w. Catering dietetyczny jest te┼╝ bardzo smaczny. Jedzenie mo┼╝ecie odebra─ç samodzielnie, ale mo┼╝e by─ç r├│wnie┼╝ dostarczone pod wskazany adres. Zatem to tak┼╝e oszcz─Ödno┼Ť─ç czasu, naszym zdaniem naprawd─Ö warto.

Zdrowe od┼╝ywianie to podstawa. Tutaj nie ma wyt┼éumaczenia, ┼╝e nie masz czasu, czy Ci si─Ö nie chce, wszak o Twoje zdrowie chodzi. A przecie┼╝ nie ma nic cenniejszego ni┼╝ w┼éa┼Ťnie ono, a dzi─Öki zdrowej diecie niweluje si─Ö ryzyko wielu chor├│b. Zatem zawsze mo┼╝esz gotowa─ç wieczorem, albo te┼╝ w weekend i mrozi─ç posi┼éki, b─ůd┼║ te┼╝ zdecydowa─ç si─Ö na zdrowy fit catering.

Leave a reply

Kontynuuj─ůc przegl─ůdanie strony, wyra┼╝asz zgod─Ö na u┼╝ywanie przez nas plik├│w cookies. wi─Öcej informacji

Aby zapewni─ç Tobie najwy┼╝szy poziom realizacji us┼éugi, opcje ciasteczek na tej stronie s─ů ustawione na "zezwalaj na pliki cookies". Kontynuuj─ůc przegl─ůdanie strony bez zmiany ustawie┼ä lub klikaj─ůc przycisk "Akceptuj─Ö" zgadzasz si─Ö na ich wykorzystanie.

Zamknij